RIEJU MR PRO 300 TFI 2-TAKTI 2026
10,149.00 €
Uus 2026 aasta RIEJU MR PRO 300i
Uus 2026 aasta RIEJU MR PRO 300i viib endurosõidu järjekordselt kõrgeimale tasemele. Kerge, nõtke ja hästireageeriv. See on ideaal sõitjatele, kes soovivad väljakutseid ja piire kombata. Edeva välimuse taga peidab ennast 300-kuubikuline ja 2-taktiline elektroonilise sissepritsega mootor, mis disainitud ja ehitatud Hispaanias. See pakub täpse ja jõulise kuid kontrollitud jõu, ohverdamata kahetaktilise essentsi.
Uus MR PRO ei ole lihtsalt ülivõimas masin, see on nutikas ja kohandub soovidele tänu kolmele valikusele sõidurežiimile (Race, Forest, Wet). Õige režiim igasse olukorda. Uus sidur, elektrooniline väljalaskeklapp ning balansiirvõll tagavad sujuvuse, kontrolli ja suurepärase stabiilsuse ka kõige keerulistematel radadel.
KYB amordid millel on DLC friktsioonivastane töötlus, Renthal Fatbar juhtraud, X-Trug Rocs traaversid, Excel veljed, Michelin Enduro Medium rehvid, Polisport käekaitsmed ja palju muud, millest iga enduuroga kihutaja unistab.
PRO on puhas eliit.
Kerge, väljapeetud ja kartmatu – need esindavad seda modernset Enduro’t – GO HARD OR GO HOME!
Uus TFI elektroonilise sissepritsega mootor
TOODETUD HISPAANIAS. Tänu oma uuele ja arenenud TFI sissepritsesüsteemile säilib 2-taktilise mootorratta olemus ja essenss. Kasutatakse kahte Bosch pihustit, madalatel ja kõrgetel pööretel. See kõik tagab kohese ja jõulise tagasiside, mis on kombineeritud modernsete sissepritsemootorite sujuvuse ja säästlikkusega. |
Kolm sõidurežiimi
Kolm eristatavat sõidurežiimi, võimaldamaks kohaneda kõikidesse oludesse ja kasutada rattast maksimumi. Race – maksimaalne võimsus; Forest – kontroll ja võimsus on balansseeritud; Wet – sujuv ja progresseeruv võimsus.stikirjeldus |
Elektrooniline väljalaskeklapp
Modernne elektrooniline väljalaskeklapp reguleerub vastavalt gaasiasendile, tagamaks konstantse jõudluse igal hetkel. |
Balansiirvõll
Balanssiirvõll parandab mootori stabiilsust, minimeerides vibratsioone ja võimaldab viia sõidumugavuse järgmisele tasemele. |
Diaphragm clutch
Rohkem täpsust, suurem kontroll ja erakordne tundlikkus. Kergem kui standardsidur, pakkudes paremat tunnetust ning vähendades tunduvalt väsimust ka raskeimates oludes. |
KYB vedrustus
Kirurgiline täpsus igal hetkel ja igal pinnasel. Adapteeritav iga sõitja ja sõidustiiliga. Ees on kasutusel 48mm KYB USD amort koos AOS süsteemiga ja suletud kanistriga. DLC friktsioonivastane töötlus. Taga aga KYB monoamord, mis täielikult reguleeritav ning ühendatud linksüsteemiga. |
EXCEL veljed
Vastupidavus, kergus ja maksimaalne pidamine. Esirattal kasutatav 90/90-21 Michelin Enduro Medium ning tagarattal kasutatav 140/80-18 Michelin Enduro Medium tagavad võrreldamatu stabiilsuse ja konkurentsitu pidamise. |
Tehnilised andmed
Mootor | 300cc; 2-taktiline; 1-silindriline TFI elektrooniline sissepritse / 2 pihustit Uus integreeritud elektristarter VForce 4 box sisselaskeklapp Vedelikjahutus + Elektriventilaator Sõidurežiimid – Race, Forest, Wet 6-käiguline manuaal Mitmekettaline märgsidur OXA väljalaskesüsteem |
Šassii | Kroom-molübdeen raam Alumiiniumist alusraam Alumiiniumist progresseeruva linksüsteemiga tagakiige 48mm USD KYB esiamordid; AOS-süsteem; Anti-friktsioon DLC; Reguleeritav KYB tagaamort; Reguleeritav Amordikäik: ees 300mm / Taga: 310 mm Libisemisvastase kattega iste 28mm Renthal Fatbar 802 juhtraud Renthal gripid Excel veljed: 1.6×21 / 2.15×18 Michelin Enduro Medium rehvid: 90/90-21; 140/80-18 |
Pidurid | Esipidur: Nissin pidurisupport / NG ujuvketas 260mm Tagapidur: Nissin pidurisupport / NG piduriketas 220mm |
Mõõtmed | Pikkus x Laius x Kõrgus: 2145 x 810 x 1235 mm Teljevahe: 1475 mm Istmekõrgus: 949 mm Kliirens: 320 mm Kütusepaak: 9,8 L Tühimass: 103 kg |
Saadaval järeltellimisel