RIEJU MR PRO 300 TFI 2-TAKTI 2026

10,149.00 

Uus 2026 aasta RIEJU MR PRO 300i

Uus 2026 aasta RIEJU MR PRO 300i viib endurosõidu järjekordselt kõrgeimale tasemele. Kerge, nõtke ja hästireageeriv. See on ideaal sõitjatele, kes soovivad väljakutseid ja piire kombata. Edeva välimuse taga peidab ennast 300-kuubikuline ja 2-taktiline elektroonilise sissepritsega mootor, mis disainitud ja ehitatud Hispaanias. See pakub täpse ja jõulise kuid kontrollitud jõu, ohverdamata kahetaktilise essentsi.

Uus MR PRO ei ole lihtsalt ülivõimas masin, see on nutikas ja kohandub soovidele tänu kolmele valikusele sõidurežiimile (Race, Forest, Wet). Õige režiim igasse olukorda. Uus sidur, elektrooniline väljalaskeklapp ning balansiirvõll tagavad sujuvuse, kontrolli ja suurepärase stabiilsuse ka kõige keerulistematel radadel.

KYB amordid millel on DLC friktsioonivastane töötlus, Renthal Fatbar juhtraud, X-Trug Rocs traaversid, Excel veljed, Michelin Enduro Medium rehvid, Polisport käekaitsmed ja palju muud, millest iga enduuroga kihutaja unistab.

PRO on puhas eliit.
Kerge, väljapeetud ja kartmatu – need esindavad seda  modernset Enduro’t – GO HARD OR GO HOME!


Uus TFI elektroonilise sissepritsega mootor

TOODETUD HISPAANIAS. Tänu oma uuele ja arenenud TFI sissepritsesüsteemile säilib 2-taktilise mootorratta olemus ja essenss. Kasutatakse kahte Bosch pihustit, madalatel ja kõrgetel pööretel. See kõik tagab kohese ja jõulise tagasiside, mis on kombineeritud modernsete sissepritsemootorite sujuvuse ja säästlikkusega.

Kolm sõidurežiimi

Kolm eristatavat sõidurežiimi, võimaldamaks kohaneda kõikidesse oludesse ja kasutada rattast maksimumi.
Race – maksimaalne võimsus;
Forest – kontroll ja võimsus on balansseeritud;
Wet – sujuv ja progresseeruv võimsus.stikirjeldus

 

Elektrooniline väljalaskeklapp

Modernne elektrooniline väljalaskeklapp reguleerub vastavalt gaasiasendile, tagamaks konstantse jõudluse igal hetkel.

Balansiirvõll

Balanssiirvõll parandab mootori stabiilsust, minimeerides vibratsioone ja võimaldab viia sõidumugavuse järgmisele tasemele.

Diaphragm clutch

Rohkem täpsust, suurem kontroll ja erakordne tundlikkus. Kergem kui standardsidur, pakkudes paremat tunnetust ning vähendades tunduvalt väsimust ka raskeimates oludes.

KYB vedrustus

Kirurgiline täpsus igal hetkel ja igal pinnasel. Adapteeritav iga sõitja ja sõidustiiliga.
Ees on kasutusel 48mm KYB USD amort koos AOS süsteemiga ja suletud kanistriga. DLC friktsioonivastane töötlus.
Taga aga KYB monoamord, mis täielikult reguleeritav ning ühendatud linksüsteemiga.

EXCEL veljed

Vastupidavus, kergus ja maksimaalne pidamine.
Esirattal kasutatav 90/90-21 Michelin Enduro Medium ning tagarattal kasutatav 140/80-18 Michelin Enduro Medium tagavad võrreldamatu stabiilsuse ja konkurentsitu pidamise.

 


Tehnilised andmed

Mootor 300cc; 2-taktiline; 1-silindriline
TFI elektrooniline sissepritse / 2 pihustit
Uus integreeritud elektristarter
VForce 4 box sisselaskeklapp
Vedelikjahutus + Elektriventilaator
Sõidurežiimid – Race, Forest, Wet
6-käiguline manuaal
Mitmekettaline märgsidur
OXA väljalaskesüsteem
Šassii Kroom-molübdeen raam
Alumiiniumist alusraam
Alumiiniumist progresseeruva linksüsteemiga tagakiige
48mm USD KYB esiamordid; AOS-süsteem; Anti-friktsioon DLC; Reguleeritav
KYB tagaamort; Reguleeritav
Amordikäik: ees 300mm / Taga: 310 mm
Libisemisvastase kattega iste
28mm Renthal Fatbar 802 juhtraud
Renthal gripid
Excel veljed: 1.6×21 / 2.15×18
Michelin Enduro Medium rehvid: 90/90-21; 140/80-18
Pidurid Esipidur: Nissin pidurisupport / NG ujuvketas 260mm
Tagapidur: Nissin pidurisupport / NG piduriketas 220mm
Mõõtmed Pikkus x Laius x Kõrgus: 2145 x 810 x 1235 mm
Teljevahe: 1475 mm
Istmekõrgus: 949 mm
Kliirens: 320 mm
Kütusepaak: 9,8 L
Tühimass: 103 kg

Saadaval järeltellimisel

Kategooria: