RIEJU MR RACING 300i 2-TAKTI 2026
9,249.00 €
Uus 2026 aasta RIEJU MR RACING 300i
Kui võistlus kutsub, on vaja ratast, mis ei järgi lihtsalt sinu tempot, vaid loob selle ise. Uus MR 300i RACING MY26 on loodud just selleks. See on tõeline enduromasin, mis suudab anda oma parima ka kõige raskemates oludes. Mootor on 300 kuupsentimeetrine kahetaktiline TFI elektroonilise sissepritsega jõuallikas, mis reageerib koheselt, tarbib vähe kütust ja pakub täielikku kontrolli pöördemomendi üle.
Kolme sõidurežiimi süsteem aitab kohaneda igasuguse maastiku ja sõidustiiliga. Raami südameks on kroom molübdeen teras, mida täiendab alumiiniumist alusraam. See tagab samaaegselt tugevuse ja kerguse. Vedrustuse eest hoolitseb tippklassi KYB komplekt, mis annab kindla haardumise ja summutab lööke kõige keerulisematel radadel.
Lisavarustus on samuti esmaklassiline. Mustad anodeeritud Exceli veljed, Mitas Terraforce rehvid, Power Racing by Oxa väljalase, Neken juhtraud ja käepidemed ning kerge liitiumaku loovad terviku, mis on valmis võistlusrajal juba esimesest hetkest. Ratas on kompaktne, kerge, paindlik ja tohutult efektiivne.
MR Racing 300i on valik neile, kes ei otsi vabandusi. Nad otsivad päris emotsiooni ja tõelist adrenaliini.
Uus TFI elektroonilise sissepritsega mootor
TOODETUD HISPAANIAS. Tänu oma uuele ja arenenud TFI sissepritsesüsteemile säilib 2-taktilise mootorratta olemus ja essenss. Kasutatakse kahte Bosch pihustit, madalatel ja kõrgetel pööretel. See kõik tagab kohese ja jõulise tagasiside, mis on kombineeritud modernsete sissepritsemootorite sujuvuse ja säästlikkusega. |
Kolm sõidurežiimi
Kolm eristatavat sõidurežiimi, võimaldamaks kohaneda kõikidesse oludesse ja kasutada rattast maksimumi. Race – maksimaalne võimsus; Forest – kontroll ja võimsus on balansseeritud; Wet – sujuv ja progresseeruv võimsus.stikirjeldus |
Elektrooniline väljalaskeklapp
Modernne elektrooniline väljalaskeklapp reguleerub vastavalt gaasiasendile, tagamaks konstantse jõudluse igal hetkel. |
Balansiirvõll
Balanssiirvõll parandab mootori stabiilsust, minimeerides vibratsioone ja võimaldab viia sõidumugavuse järgmisele tasemele. |
Diaphragm clutch
Rohkem täpsust, suurem kontroll ja erakordne tundlikkus. Kergem kui standardsidur, pakkudes paremat tunnetust ning vähendades tunduvalt väsimust ka raskeimates oludes. |
KYB vedrustus
Kirurgiline täpsus igal hetkel ja igal pinnasel. Adapteeritav iga sõitja ja sõidustiiliga. Ees on kasutusel 48mm KYB USD amort koos AOS süsteemiga ja suletud kanistriga. DLC friktsioonivastane töötlus. Taga KYB amort, mis täielikult reguleeritav ning ühendatud lingisüsteemiga. |
EXCEL veljed
Vastupidavus, kergus ja maksimaalne pidamine. Ees 90/90 ja taga 140/80 mõõduga alumiiniumveljed koos Mitas Terraforce rehvidega tagavad laitmatu stabiilsuse ja võrreldamatu haarduvuse. |
Tehnilised andmed
Mootor | 300cc; 2-taktiline; 1-silindriline TFI elektrooniline sissepritse / 2 pihustit Uus integreeritud elektristarter VForce 4 box sisselaskeklapp Vedelikjahutus + Elektriventilaator Sõidurežiimid – Race, Forest, Wet 6-käiguline manuaal Mitmekettaline märgsidur OXA väljalaskesüsteem |
Šassii | Kroom-molübdeen raam Alumiiniumist alusraam Alumiiniumist progresseeruva linksüsteemiga tagakiige 48mm USD KYB esiamordid; AOS-süsteem; Anti-friktsioon DLC; Reguleeritav KYB tagaamort; Reguleeritav Amordikäik: ees 300mm / Taga: 310 mm Libisemisvastase kattega iste 28mm Renthal Fatbar 802 juhtraud Renthal gripid Excel veljed: 1.6×21 / 2.15×18 Michelin Enduro Medium rehvid: 90/90-21; 140/80-18 |
Pidurid | Esipidur: Nissin pidurisupport / NG ujuvketas 260mm Tagapidur: Nissin pidurisupport / NG piduriketas 220mm |
Mõõtmed | Pikkus x Laius x Kõrgus: 2145 x 810 x 1235 mm Teljevahe: 1475 mm Istmekõrgus: 949 mm Kliirens: 320 mm Kütusepaak: 9,8 L Tühimass: 103 kg |
Saadaval järeltellimisel