RIEJU MR RACING 300i 2-TAKTI 2026

Kuumakse al. 226.54  / 60 kuud

9,249.00 

Uus 2026 aasta RIEJU MR  RACING 300i

Kui võistlus kutsub, on vaja ratast, mis ei järgi lihtsalt sinu tempot, vaid loob selle ise. Uus MR 300i RACING MY26 on loodud just selleks. See on tõeline enduromasin, mis suudab anda oma parima ka kõige raskemates oludes. Mootor on 300 kuupsentimeetrine kahetaktiline TFI elektroonilise sissepritsega jõuallikas, mis reageerib koheselt, tarbib vähe kütust ja pakub täielikku kontrolli pöördemomendi üle.

Kolme sõidurežiimi süsteem aitab kohaneda igasuguse maastiku ja sõidustiiliga. Raami südameks on kroom molübdeen teras, mida täiendab alumiiniumist alusraam. See tagab samaaegselt tugevuse ja kerguse. Vedrustuse eest hoolitseb tippklassi KYB komplekt, mis annab kindla haardumise ja summutab lööke kõige keerulisematel radadel.

Lisavarustus on samuti esmaklassiline. Mustad anodeeritud Exceli veljed, Mitas Terraforce rehvid, Power Racing by Oxa väljalase, Neken juhtraud ja käepidemed ning kerge liitiumaku loovad terviku, mis on valmis võistlusrajal juba esimesest hetkest. Ratas on kompaktne, kerge, paindlik ja tohutult efektiivne.

MR Racing 300i on valik neile, kes ei otsi vabandusi. Nad otsivad päris emotsiooni ja tõelist adrenaliini.


Uus TFI elektroonilise sissepritsega mootor

TOODETUD HISPAANIAS. Tänu oma uuele ja arenenud TFI sissepritsesüsteemile säilib 2-taktilise mootorratta olemus ja essenss. Kasutatakse kahte Bosch pihustit, madalatel ja kõrgetel pööretel. See kõik tagab kohese ja jõulise tagasiside, mis on kombineeritud modernsete sissepritsemootorite sujuvuse ja säästlikkusega.

Kolm sõidurežiimi

Kolm eristatavat sõidurežiimi, võimaldamaks kohaneda kõikidesse oludesse ja kasutada rattast maksimumi.
Race – maksimaalne võimsus;
Forest – kontroll ja võimsus on balansseeritud;
Wet – sujuv ja progresseeruv võimsus.stikirjeldus

 

Elektrooniline väljalaskeklapp

Modernne elektrooniline väljalaskeklapp reguleerub vastavalt gaasiasendile, tagamaks konstantse jõudluse igal hetkel.

Balansiirvõll

Balanssiirvõll parandab mootori stabiilsust, minimeerides vibratsioone ja võimaldab viia sõidumugavuse järgmisele tasemele.

Diaphragm clutch

Rohkem täpsust, suurem kontroll ja erakordne tundlikkus. Kergem kui standardsidur, pakkudes paremat tunnetust ning vähendades tunduvalt väsimust ka raskeimates oludes.

KYB vedrustus

Kirurgiline täpsus igal hetkel ja igal pinnasel. Adapteeritav iga sõitja ja sõidustiiliga.
Ees on kasutusel 48mm KYB USD amort koos AOS süsteemiga ja suletud kanistriga. DLC friktsioonivastane töötlus.
Taga KYB amort, mis täielikult reguleeritav ning ühendatud lingisüsteemiga.

EXCEL veljed

Vastupidavus, kergus ja maksimaalne pidamine. Ees 90/90 ja taga 140/80 mõõduga alumiiniumveljed koos Mitas Terraforce rehvidega tagavad laitmatu stabiilsuse ja võrreldamatu haarduvuse.

 


Tehnilised andmed

Mootor 300cc; 2-taktiline; 1-silindriline
TFI elektrooniline sissepritse / 2 pihustit
Uus integreeritud elektristarter
VForce 4 box sisselaskeklapp
Vedelikjahutus + Elektriventilaator
Sõidurežiimid – Race, Forest, Wet
6-käiguline manuaal
Mitmekettaline märgsidur
OXA väljalaskesüsteem
Šassii Kroom-molübdeen raam
Alumiiniumist alusraam
Alumiiniumist progresseeruva linksüsteemiga tagakiige
48mm USD KYB esiamordid; AOS-süsteem; Anti-friktsioon DLC; Reguleeritav
KYB tagaamort; Reguleeritav
Amordikäik: ees 300mm / Taga: 310 mm
Libisemisvastase kattega iste
28mm Renthal Fatbar 802 juhtraud
Renthal gripid
Excel veljed: 1.6×21 / 2.15×18
Michelin Enduro Medium rehvid: 90/90-21; 140/80-18
Pidurid Esipidur: Nissin pidurisupport / NG ujuvketas 260mm
Tagapidur: Nissin pidurisupport / NG piduriketas 220mm
Mõõtmed Pikkus x Laius x Kõrgus: 2145 x 810 x 1235 mm
Teljevahe: 1475 mm
Istmekõrgus: 949 mm
Kliirens: 320 mm
Kütusepaak: 9,8 L
Tühimass: 103 kg

Saadaval järeltellimisel

Kategooria: