Mootor | |
---|---|
Mark / Tüüp | Minarelli NG 50cc. 2-taktiline eraldi segu |
Diameeter x Käik | 40,3 x 39 mm |
Käiguvahetus | 6-käiguline manuaal |
Jahutus | Vedelikjahutus |
Karburaator | Dell’orto Phbn 16 |
Käivitamine | Kick-start pedaal |
Raamiosa | |
Raam | Väga vastupidav topeltkiikterasest perimeeterring. Eemaldatav tagumine alaraam. |
Esiamortisaator | Ø37mm kahvel |
Tagamortisaator | Monošokk amordi |
Eesmine rehv | 100/80-17″ |
Tagumine rehv | 130/70-17″ |
Esi pidur | Ø260mm ketas |
Tagumine pidur | Ø200mm ketas |
Mõõtmed | |
Telgede vahe | 1.380 mm |
Pikkus | 2.070 mm |
Maksimaalne kõrgus | 1.145 mm |
Maksimaalne laius | 800 mm |
Iste kõrgus | 870 mm |
Kaal | 85 kg |
Kütusepaak | 6,32 l |
Õlipaak | 1,1 l |
Varustus | |
Suunatuled | Jah |
Temperatuurinäidik | Jah |
Minimaalne õlinäidik | Jah |
P.M. näidik | Jah |
Digitaalne armatuurlaud | Jah |
Alumise kaitseplaat | Valikuline |
Käsikaitsed | Valikuline |
Sumbuti | Racing-tüüpi summuti (p.w.) |
Lenks | Supermoto |
RIEJU SUPERMOTO 50cc
3,660.00 €
RIEJU SUPERMOTO SM 50 on mootorratas, millel on suurepärane seadistus, et sellest rõõmu tunda. Rollerist on saanud tõeline privileeg, kontseptsioon, mis tekkis noorimate kollektiivsest nõudlusest ja kinnitab teooriat, et kõik ei sõltu mootori suurusest ja võimsusest, vaid pigem lõbususest ning MRT sarjal on sulle sobiv mudel: MRT 50 Supermotard, mis on Rieju parima võistluskire pärija.
Laiad 17-tollised alumiiniumveljed, mis on varustatud haarduvate asfaldirehvide ja võimsate ketaspiduritega mõlemas rattas, ühinevad uue suure tugevusega terasest topeltala raamiga, et sa oleksid igapäevases linnajunglis alati võitja. Selle esteetikat on täielikult uuendatud uue plastiku abil, millel on kvaliteetsed detailid, nagu tehnilisest kangast iste. Ja selle südames on vedelikjahutusega Minarelli NG mootori töökindlus ja jõudlus kuuekäigulise käigukastiga.”